Більшість людей продають і купують квартири не більше 2-3 разів у житті і логічно звернутися за допомогою до професіонала. Це принесе фінансову вигоду, а також заощадить час і нерви. Чому ж варто звернутися до ріелтора, який працює саме у Вашому комплексі?
Професійні ріелтори вміють в необхідні терміни створити попит на квартиру і керувати цим попитом так, щоб покупці торгувалися між собою за право купити саме цю квартиру. Так Ви отримуєте максимально можливу ціну продажу.
Для цього ріелтор використовує багато інструментів. Один з важливих інструментів – це правильна стартова ціна. Щоб її визначити, не одну годину доведеться провести за аналітикою: дізнатися статистику реальних угод у цьому ЖК за рік, проаналізувати особливості проданих квартир і сьогодняшніх аналогів, мотивацію власників, особливості кожного будинку в ЖК.
Який з ріелторів краще володіє цією інформацією? Звичайно той, який побував майже у всіх квартирах ЖК і поспілкувався з власниками. Крім того, він дорожить репутацією в комплексі і йому можна сміливо довірити ключі від квартири. Про його роботу можна запитати відгуки у сусідів.
Репутація – це також один з найважливіших інструментів для продажу нерухомості за максимальною ціною. Більшість покупців і ріелторів, які приходять на перегляди, вже знають ріелтора, який продає та довіряють його оцінці нерухомості, бо хто, як не він краще всіх знає локальний ринок та попит.
Чи можуть декілька ріелторів керувати попитом на один об’єкт? Це неможливо, але, працюючи з одним спеціалізованим ріелтором, який користується СПП, власник, через свого ріелтора працює з усіма ріелторами міста. (Система Партнерських Продажів – система за якої листингуючий ріелтор готовий поділитися з ріелтором покупця половиною своїх комісійних, отриманих від продавця нерухомості).
Ми не беремо в роботу всі квартири комплексу, а працюємо тільки з мотивованими власниками. Створити гарний попит – це трудомісткий процес і можна якісно обслужити не більше 5 квартир (порівняйте з сотнею квартир у ріелтора великого агентства).
Як дятел не може зробити собі дупла у всіх деревах лісу, так і ріелтор не може бути експертом у всіх будинках Києва. Тому наше завдання – бути експертами в окремих ЖК.