Мій вже пів дня воює з «піратами», які без узгодження подають в рекламу наш ексклюзивний об’єкт, та ще й зі зниженою ціною!
Навіщо вони це роблять? Все просто, щоб покупець подзвонив саме їм, а не власнику або ексклюзивному представнику. Бо, коли покупець бачить в рекламі один і той же об’єкт, але за різними цінами, він подзвонить по рекламі з найнижчою ціною та, доречі, з цієї низької ціни, він ще захоче поторгуватися вниз.
Щоб зменшити свої ризики, «пірати» всією командою частенько банять рекламу власника або створюють десятки копій, у яких відшукати рекламу власника дуже непросто. А власник потім думає, чому йому дзвонять тільки ріелтори?
Всі знають, що це погано впливає на фінальну ціну продажу, на строки продажу та на репутацію об’єкту: бо як клієнту доносять ситуацію заниженої ціни:
Варіант 1: Самодур-власник або представник власника, змінює ціну в рекламі за настроєм, сьогодні ціну підняв.
Варіант 2: Ріелтор при першому дзвінку задає питання: -Ви торгуєтесь? Навіть якщо ви готові до торгу вниз, не дайте йому приводу це зрозуміти. Не забувайте, він зараз працює проти вас. Вже за пів години ваш об’єкт може з’явитися в рекламі з ціною нижче ніж у вас, на 2000-5000 у. о. А покупцю він відповість. – Власник хоче більше, але «Я» зроблю вам таку ціну, заплатіть мені комісію. І не важливо, що поруч оголошення від власника або від ексклюзивного представника без комісії. Покупець попався на гачок. Ах не торгуються, а мені говорили….
Для нас, боротьба з «піратами» – це всього лише один з 67 пунктів маркетингового плану продажу об’єкту. Більшість власників, які самі продають нерухомість, навіть не підозрюють про наявність такої проблеми. Це один з тих випадків, коли нажаль Ріелтори – це зло(.
Наші методи боротьби з «піратами»:
• Розміщення об’єкту в топі та присвоєння статусу «ексклюзив»
• Робота за СПП «Системою партнерських продажів»
• Дзвінки безпосередньо «піратам» та їх «капітанам» з проханням прибрати недостовірну рекламу, у випадку відсутності реакції – відмова у перегляді об’єкту, потрапляння в «чорний список» ріелторського товариства.
• Комунікація зі службою підтримки сайтів, з проханням видалити недостовірну інформацію (достатньо затратно за часом, потрібна безліч підтвердженнь від скринів договорів про надання послуг, оригіналів фотографій, до безпосередньо дзвінка власника і УВАГА: відправки скринів оригіналів правовстановлюючих документів, але ми не готові до цього методу боротьби, вважаючи це загрозою безпеці нашого клієнта).
Поділіться вашими способами і давайте жити дружно!
вул. Сверстюка Євгена 17,
офіс 210, 2й поверх,
м. Київ, 02002, Україна
© 2014-2024 АН «Київське море»