fbpx

SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
Є питання? Телефонуйте: +38 (067) 185 37 29, +38 (050) 984 04 72
  • УкраїнськаУкраїнська
    • Русский Русский
  • LOGIN

Агентство нерухомості "Київське Море"Агентство нерухомості "Київське Море"

  • Головна
  • Продані об’єкти
  • Відгуки
  • Блог
    • Статті
    • Відео
  • Контакти
ЗВОРОТНІЙЗВ'ЯЗОК
USD
EUR
Оксана Гудыма
Tuesday, 15 September 2020 / Published in Корисні поради

Як обрати ріелтора

  • Отже, якщо Ви вирішили, що ріелтор Вам потрібен, це інструкція для Вас.
  • Основна мета знайти вузькоспеціалізованого ріелтора, який працює у Вашій локації або з Вашим сегментом, чим вужче сегмент або локація, тим краще.
  • Наприклад: ріелтор працює тільки в одному ЖК або районі, продає тільки склади або тільки комерційні приміщення, крамниці, займається тільки орендою квартир на масиві, продає будинки або землю у визначеному напрямку або у визначеному ціновому сегменті. Тобто через нього йде найбільший потік покупців, які Вас цікавлять, він краще всіх знає свій сегмент та ціни в ньому. Таких ріелторів може бути декілька, Ваша мета їх знайти й потім обирати з них.
  • Як їх знайти?
  • Для початку на ведучих сайтах продзвоніть Ваших основних конкурентів й дізнайтесь умови продажу.
  • Звертайте увагу у ріелторів на якість фото та текстів, вони повинні Вам сподобається.
  • Нерухомість в рекламі повинна пропонуватись без комісії для покупця і вона повинна бути в наявності.
  • Профессіонали не використовують «закидушки», неіснуючі або продані об’єкти в рекламі.
  • В першу чергу звертаємо увагу на об’єкти, з якими ріелтор працює ексклюзивно.
  • Професійні ріелтори рекламують тільки свої ексклюзивні квартири. Велика кількість об’єктів у одного ріелтора більш недолік, ніж перевага.
  • Ріелтор повинен знати максимум інформації про той об’єкт, який він продає.
  • Вам приємно з ним спілкуватись!
  • Скажіть, що Ви обираєте ріелтора для продажу свого об’єкту, дайте вводні дані по об’єкту та запросіть його в гості.
  • Знайдіть профільний форум, групу у Facebook, Телеграмм або Viber і задайте учасникам питання, кого з профільних ріелторів вони можуть порадити?
  • Візьміть контакти і також запросіть їх у гості, тільки врахуйте, що спілкування з одним ріелтором може зайняти до 1.5 годин часу.
  • Поговоріть з консьєржем або головою ОСББ, вони часто знають профільних ріелторів.
  • Перед тим як зустрічатися з ріелтором, попросіть посилання на сайт, почитайте .
  • При зустрічі, зверніть увагу на зовнішній вид та пунктуальність.
  • Розпитайте які об’єкти ріелтор продавав і строки експозиції.
  • Зверніть увагу з якими матеріалами прийшов ріелтор і які питання він Вам задає. Ріелтор задає багато експертних питаннь.
  • Профі приходить з таблицями, від 2 до 5 таблиць, де є данні про конкурентів, про продані об’єкти, про попит. Якщо у нього нема таких таблиць, попросіть їх скласти і показати Вам.
  • І головне, у професійного ріелтора завжди є маркетинговий план, план, за яким він буде продавати Ваш об’єкт. Уважно вивчіть його.
  • Підпишіть з ріелтором договір на надання послуг, але не більш ніж на 3 місяці, цього часу зазвичай ріелтору вистачає.
  • Послуги професійного ріелтора, так як і послуги будь-якого професіонала не можуть бути дешевими. Тому, обов’язково поторгуйтесь з ним. Якщо ріелтор одразу робить Вам велику знижку й знижує вартість своїх послуг, женіть його в шию. Бо він точно також буде відстоювати ціну Вашого об’єкту.
  • Домовтесь про те, як часто і в якому вигляді ріелтор буде звітувати про свою роботу.
  • Покупець не повинен оплачувати послуги Вашого ріелтора, тільки Ви.
  • Дізнайтесь, чи буде Ваш ріелтор за необхідності ділитися своєю комісією з ріелтором покупця. Не забувайте, що задача Вашого ріелтора показати Ваш об’єкт максимальній кількості покупців й вибрати з них наймотивованішого, який запропонує найкращі для Вас умови.
  • Зрозумівши, що перед Вами профессіонал, можете повністю довірити йому продаж, передайте йому ключі від об’єкту, копії документів, щоб він міг перевірити їх у юристів, бо часто власники й самі не знають, що об’єкт не готовий до продажу.
  • Дотримуйтесь його рекомендацій відносно передпродажної підготовки й рекламної кампанії.
  • І пам’ятайте, професійні ріелтори, не чарівники, які можут дати Вам стільки грошей, скільки Ви хочете. Вони працюють з ринком та іноді дають менше, а іноді навіть більше.

Також читайте

Чи варто боятися аукціонів?
Звільняємо час для життя
Хочу все й одразу. Повертаємося до реальності.

Останні публікації

  • Як підготувати до продажу квартиру

    Ви вирішили продавати квартиру, і вже готові ст...
  • 20 факторів, що впливають на вартість вашої квартири

    Мене часто запитують по телефону: – Скільки кош...
  • Як я продавав квартиру

    Мені запропонували роботу в іншому місті і, пор...
  • Та що Ви? Який опис майна?

    Опис майна під час купівлі квартири, якщо її оп...
  • «Ах, мій боже, мій боже! Я запізнююсь»

    Була в мене ситуація. Звернулись до мене власни...
  • Кредитна угода, або як з’являється сивина

    У покупця кредит, у продавця одразу, через годи...
  • Рієлторські історії. Близнюки

    Співпадіння мене переслідують! Я вже відмітився...
  • Продаж нерухомості схожий на танець

    Для мене продаж нерухомості схожий на танець у ...

вул. Саксаганського 115в,
офіс 12, 1й поверх,
м. Київ, 03035, Україна

© 2014-2022 АН «Київське море»

+38 (067) 185 37 29
+38 (050) 984 04 72
info@kievsea.com.ua

TOP

Compare Listings

Title Ціна ЖК Type Площа Мета Кімнати Поверх

[contact-form-7 id=”2427″ title=”Main CF”]

Продовжуючи використовувати сайт, ви даєте згоду на використання нами файлів cookie, з метою збору статистики відвідуваності сайту і персоналізації пропозицій з урахуванням ваших інтересів.

Агентство нерухомості "Київське Море"
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.