Нещодавно директор АН «Київське Море» Денис Гудима опублікував в закритій ріелторській групі короткий опис кейсу, який викликав бурхливу реакцію колег. Вся справа в тексті оголошення, яке краще всього характеризує вираз «на межі».
На прохання ReaZon Денис Гудима розповів про цей продаж докладніше.
Короткий опис об’єкту
Паркомісце у 8-рівневому паркінгу, 3 поверх, центральне місце.
Як з’явилась ідея реклами?
…вийшовши на ринок із завищеною вартістю, я міг зіпсувати собі репутацію у питанні ціноутворення.
У нас розійшлись думки з власником відносно стартової ціни. Він захотів стартувати з 18500 у. о., я рекомендував 17000 у. о. Покупці в ЖК «Паркові Озера» знають, що якщо я виходжу на ринок з об’єктом, то звичайно ціну формую я. Об’єкт продається на протязі 2-3 тижнів й ціна рідко опускається вниз. Відповідно, вийшовши на ринок із завищеною ціною, я міг зіпсувати собі репутацію у питанні ціноутворення. Мені потрібен був ажіотажний попит на високу ціну. Потрібна була вірусна реклама і я пригадав, що декілька років тому бачив щось схоже при продажу квартири з паркінгом. Там було декілька тисяч переглядів і я вирішив, що потрібно пробувати.
Які канали використовували для реклами об’єкту?
Паркінг потрібен тільки мешканцям комплексу, тому на закриту групу в Facebook була вся надія.
…на закриту групу в Facebook була вся надія.
З якими несподіванками зіткнулись в процесі реклами?
Пост забанили через 3 години, адміністратору надійшло одразу 2 скарги. Після цього посту в правила групи були внесені якісь додатки.)
Про результат
На протязі 3 годин ціну в коментарях спитали біля 10 участників, що створило певний ажіотаж.
Через 2 години після виходу посту відбулося таке листування:
- Як довго можна думати?
- Думати можна все життя, а купляти гарне місце краще зараз, доки власники 12 і 13 будинків не закінчили ремонти квартир. Тоді ціни ще підвищаться.
- Переконали. Забираю.
Власник лишився задоволеним ціною, — прим. ред.
Що саме спрацювало?
Однозначно складно сказати. Думаю, створений ажіотаж завдяки неординарному тексту, короткі, але правильні переговори та репутація.
Чи плануєте надалі використовувати щось подібне?
Якщо це буде доречно і зможе вписатися в концепцію продажу, то можливо.
З оригіналом статті Ви можете ознайомитися на сайті першоджерела: reazon.live