- Отже, якщо Ви вирішили, що ріелтор Вам потрібен, це інструкція для Вас.
- Основна мета знайти вузькоспеціалізованого ріелтора, який працює у Вашій локації або з Вашим сегментом, чим вужче сегмент або локація, тим краще.
- Наприклад: ріелтор працює тільки в одному ЖК або районі, продає тільки склади або тільки комерційні приміщення, крамниці, займається тільки орендою квартир на масиві, продає будинки або землю у визначеному напрямку або у визначеному ціновому сегменті. Тобто через нього йде найбільший потік покупців, які Вас цікавлять, він краще всіх знає свій сегмент та ціни в ньому. Таких ріелторів може бути декілька, Ваша мета їх знайти й потім обирати з них.
- Як їх знайти?
- Для початку на ведучих сайтах продзвоніть Ваших основних конкурентів й дізнайтесь умови продажу.
- Звертайте увагу у ріелторів на якість фото та текстів, вони повинні Вам сподобається.
- Нерухомість в рекламі повинна пропонуватись без комісії для покупця і вона повинна бути в наявності.
- Профессіонали не використовують «закидушки», неіснуючі або продані об’єкти в рекламі.
- В першу чергу звертаємо увагу на об’єкти, з якими ріелтор працює ексклюзивно.
- Професійні ріелтори рекламують тільки свої ексклюзивні квартири. Велика кількість об’єктів у одного ріелтора більш недолік, ніж перевага.
- Ріелтор повинен знати максимум інформації про той об’єкт, який він продає.
- Вам приємно з ним спілкуватись!
- Скажіть, що Ви обираєте ріелтора для продажу свого об’єкту, дайте вводні дані по об’єкту та запросіть його в гості.
- Знайдіть профільний форум, групу у Facebook, Телеграмм або Viber і задайте учасникам питання, кого з профільних ріелторів вони можуть порадити?
- Візьміть контакти і також запросіть їх у гості, тільки врахуйте, що спілкування з одним ріелтором може зайняти до 1.5 годин часу.
- Поговоріть з консьєржем або головою ОСББ, вони часто знають профільних ріелторів.
- Перед тим як зустрічатися з ріелтором, попросіть посилання на сайт, почитайте .
- При зустрічі, зверніть увагу на зовнішній вид та пунктуальність.
- Розпитайте які об’єкти ріелтор продавав і строки експозиції.
- Зверніть увагу з якими матеріалами прийшов ріелтор і які питання він Вам задає. Ріелтор задає багато експертних питаннь.
- Профі приходить з таблицями, від 2 до 5 таблиць, де є данні про конкурентів, про продані об’єкти, про попит. Якщо у нього нема таких таблиць, попросіть їх скласти і показати Вам.
- І головне, у професійного ріелтора завжди є маркетинговий план, план, за яким він буде продавати Ваш об’єкт. Уважно вивчіть його.
- Підпишіть з ріелтором договір на надання послуг, але не більш ніж на 3 місяці, цього часу зазвичай ріелтору вистачає.
- Послуги професійного ріелтора, так як і послуги будь-якого професіонала не можуть бути дешевими. Тому, обов’язково поторгуйтесь з ним. Якщо ріелтор одразу робить Вам велику знижку й знижує вартість своїх послуг, женіть його в шию. Бо він точно також буде відстоювати ціну Вашого об’єкту.
- Домовтесь про те, як часто і в якому вигляді ріелтор буде звітувати про свою роботу.
- Покупець не повинен оплачувати послуги Вашого ріелтора, тільки Ви.
- Зрозумівши, що перед Вами профессіонал, можете повністю довірити йому продаж, передайте йому ключі від об’єкту, копії документів, щоб він міг перевірити їх у юристів, бо часто власники й самі не знають, що об’єкт не готовий до продажу.
- Дотримуйтесь його рекомендацій відносно передпродажної підготовки й рекламної кампанії.
- І пам’ятайте, професійні ріелтори, не чарівники, які можут дати Вам стільки грошей, скільки Ви хочете. Вони працюють з ринком та іноді дають менше, а іноді навіть більше.
вул. Сверстюка Євгена 17,
офіс 210, 2й поверх,
м. Київ, 02002, Україна
© 2014-2024 АН «Київське море»