Припустимо, ви хочете створити попит на вашу нерухомість самостійно.
Ви подивилися в інтернеті аналоги, порахували за що купували, скільки вклали в ремонт, накинули 5% на торг і «вуаля», стартова ціна готова.
Ви подаєте оголошення на кілька провідних дощок нерухомості, обдзвонюєте декілька агентств і скидаєте їм фото Вашої квартири.
І ось перші перегляди, дзвінки від ріелторів, пропозиції ексклюзиву, але реальних пропозицій від клієнтів немає. Якщо ціна сильно завищена, через пару тижнів дзвінки практично припиняються. Ще через 2-3 тижні Ви трохи знижуєте ціну, але це нічого не змінює. Вашою квартирою займаються всі і не займається ніхто. Якщо Вам все-таки дійсно потрібно продати квартиру, через кілька місяців, Ви продаєте її тому єдиному клієнту, який зробив Вам хоча б яку-небудь пропозицію. Якщо питання негаряче, квартира знімається з продажу “до кращіх часів”.
Як ми створюємо попит:
- Створення попиту починається з репутації. Коли ви маєте бездоганну 12-тирічну репутацію, вам довіряють. Довіряють, в першу чергу, партнери.
- Коли ми виходимо на ринок з ексклюзивним об’єктом, з правильної стартовою ціною, наші партнери знають, що це одна з кращих пропозицій по співвідношенню ціна-якість, інакше ми б за неї не взялися, наші партнери знають, що документи в повному порядку, а власники мотивовані продати нерухомість.
- Коли ми виходимо на ринок, у нас прописаний і схвалений власником план ефективної рекламної кампанії, за виконання якої ми несемо перед власником фінансову відповідальність.
- Ми обдзвонюємо ріелторів району з пропозицією приводити своїх покупців до нас і пропонуємо їм половину своєї комісійної винагороди, завдяки чому квартира цікава всім ріелторам, адже нашу квартиру вони можуть пропонувати своїм клієнтам за СПП (Система Партнерських Продажів) без комісії.
Завдяки створеному попиту, клієнти часто змушені торгуватися не вниз, а вгору. Так ми продаємо квартиру отримуючи найкращу пропозицію за ціною та в необхідні терміни.